Nostalgi. Och kanske har jag hoppat ner mig.

Jag sitter på jobbet. I receptionen på ett dött bankkontor. Till och med bankmännen på stureplan kan vara lediga under mellandagarna såhär i krisens tider. Jag började då läsa bloggar. Tove favoriten och min nykomling Sofie. Jag fick nostalgi.

Jag blev lite trött också på att läsa allt, "Hej jag äter en macka", och sen alla människor som kommenterar, "Fan vad du är töntig, mackan är säkert äcklig, tråkig blogg". Bajskastande utan slut.
Det kan hända att 2009 slagit slint i huvudet på mig. Kanske tappade jag en skriv under tumultet på tolvslaget. Jag skrivet ett blogginlägg för första gången på evigheter. Jag som trodde jag blivit "vuxen" och fått "andra prioriteringar". Men nu har hela nyårsafton med medelålder 26 fått mig att vilja bli 15 igen. Så jag bloggar lite. Någonting ointressant. Säkert kommer jag få någon elak kommentar. Säkert kommer jag också bli jättesårad och böla lite äver all ondska i världen. Det vore i och för sig olikt mig, min värld är mest den runt mig själv. Men nu bloggar jag lite...

Otippat. Jag skrämmer mig själv.

J  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback