Ett år.

Jag och Jocke firade 1 år på nyår. Underbart. Jag har aldrig firat ett år med någon förut så det var lätt en av de största meriterna!

Vi gav varandra presenter. Och guess what. Jag fick en iPod av Jocke. Han gav mig det finaste man kan ge någon. Ända sen min röda Podden dog har jag känt att ingenting är lika bra. Jag har snott Jockes iPod men den är liksom inte jag, det är han. Men nu känns det som om Podden har återuppstått. Jag lev så glad. Ser verkligen fram emot att lära känna nya Podden och bygga en relation med den. Vi ska lära så mycket av varandra.

Mm ett år går så fort. Ändå måste vi ha spenderat 330 av de dagarna tillsammans. Som ett plåster kanske en del skulle säga. Men det är mysigt. Love him!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback