London Live London Love

Efter en perfekt helg, fredagkväll med pizza och vänner, lärdagkväll med middag och stand up på Norra brunn, party hosted by Peter utanför och i jucuzzin och en slapp söndag med middag hos vänner kan inte London live vara en mer perfekt avslutning.

London live = London love. Hur kan man inte älska London, musiken, staden, parkerna, bussarna, pubarna, musiken, musiken...

London calling och det känns som om jag och Lotten ska planera vår lilla höstweekendtrip snart, bara för att det ska kännas lite närmare...!

Ang. Norra brunn: Jag undrar om publiken skrattade åt komikern eller åt Dennis som nämligen skrattade högst av alla över hela stället helt ensam, det var alltså bara Dennis som skrattade. Hmm...


J 


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, funderar på samma sak, skrattade lite åt både och :)

Postat av: Dennis HIMSELF

Nu är det så här, att jag dementerar all form av förtal mot att jag skulle skratta högt!!

Jenny, du vet INTE vad du talar om =))

2008-01-31 @ 22:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback