Valentines day

Jag hade en underbar alla hjärtans dag. Ville bara få det sagt så alla andra kan må dåligt! Nej skämt å sido som kom syster hem med lite statistik om att 80 eller 90 procent av alla gymnasie- eller högstadieelever, kommer inte riktigt ihåg, mår dåligt på alla hjärtans dag. Värsta jag har hört! På alla hjärtans dag ska man ju må bra! Tråkigt tråkigt... Jag tror dom som säger att dom mår dåligt på alla hjärtans dag säger så för att dom inte tycker att någon älskar eller ger dom uppmärksamhet. Men det handlar ju inte om att bli älskad eller få uppmärksamhet. Det handlar ju om visa att man älskar varandra, personligen så springer jag omkring som om jag vore hög på geléhjärtan och älskar hela jävla världen!

Ditt hjärta på min arm, mitt hjärta över din säng, mina ord på din kudde... Give a little love and it will all come back to you!

With love J

Kommentarer
Postat av: Macke

Nu levererar du såhär dåligt igen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback