Sleep all day... Utan minsta lilla ångest!

Efter flertal timmar av non stop "Sex and the city" tittandes med kissemissen och en godispåse, som bara råkade finnas i mitt rum (inte min, vet inte hur den hamnade där), har jag tagit mig i kragen. Jag insåg runt kl fyra att jag behövde kliva upp ta en dusch och äta riktig mat.
Vad som slog mig när jag satt och åt var att jag inte har minsta lilla lazydays ångest. Jag är annars expert på ämnet! Har man en ledig dag så ska man springa runt som en tok och hinna med massa "nyttiga" saker som man inte hinner med annars. Som alla vänner man försummat kanske... Och visst, även denna lediga måndag hade jag planer att fika med Tove inne i stan. Att hon messade och ställde in det hela kan ju ha varit min räddning! Nu hade jag en anledning att ligga i sängen hela dagen. En mycket stor man called Mr. A-Z sa ju trots allt en gång "Why don't we sleep all day?" Bra fråga Jason, mycket bra fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback