Never loose your stuff

Jag tänkte att en gång ska jag förklara hela tanken med stuff. Sen tänkte jag inte idag men sen så tänkte jag ändå what the hell!

The stuff confession
Stuff är allt som du har omkring dig som du kanske inte ens tänker på att du har, men som bara finns där och gör hela din tillvaro. Mina stuff är till exempel Podden, smälla igen porten och småspringa ner för backen till bussen med solen i ögonen och musiken i öronen, min säng, hela mitt rum där jag kan göra vad som helst, min gitarr där alla känslor får toner, ord och uttryck, dansen, mina vänner, trots upp och nergångar, min sommar, min vinter, min höst, min födelsedag och min vår. Allting som får mig att le och allting i det där stora spindelnätet av minnen som man kan titta tillbaka på, bara för att hålla fast sig vid någonting, slippa leta efter meningen med livet när man har alla stuff med sig med allting man behäver. Vad skulle jag vara utan dom...

Never loose your stuff!

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback