Hello Goodbye

Tänkte ta en femma att skriva ner en smart liten tankeställare eller nån poetisk line från en bra låt till nån liten stackare som läser det här men jag kommer inte på nått. Hinner inte skriva nått på min blogg... Time is money my friend. Tänk att folk ens läser min skit, hur mycket fritid får man ha så att min sitter och spanar in blogg efter blogg efter blogg. Jag sa till min syster härom dagen, som är ett exempel på en människa som läser bloggar hela dagarna: Ägna tiden på dig själv istället. Att jaga andras liv tillför inte dig nått.
Och som ni som känner mig väl så är jag kanske en liten egoist, men hellre lägga ner tid på mig själv än att läsa om andras tråkiga liv, om jag inte läser saker som tillför mig någonting eller som jag finner intressant...
Men nog om mig! Snart är mina fem minuter slut tills mitt hjärta kommer hit, förmodligen den enda som som har spenderat så här mycket tid med mig utan att tröttna, det är ett under! I love it! Thankful for every day actually!

J


Kommentarer
Postat av: tééééééé

man läser ju sånt man tycker är intressant

väl?

2008-04-08 @ 22:38:12
Postat av: Malin

"Jag är inte en egoist, jag är bara mån om att jag själv har det bra" var det inte så du sa? :)

Postat av: Me myself and I

Stämmer, så sa jag! Det är det mest ärliga jag någonsin sagt! :)



Och téééosv, självklart gör man det. Men det finns så otroligt mycket ointressanta saker! Bläääää

Men bara enligt mig såklart, smaken är ju som baken!

2008-08-19 @ 12:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback